انواع کاتالوگ استند نمایشگاهی

در این بخش می توانید انواع کاتالوگ استند نمایشگاهی نیکان رسانه را مشاهده کنید.

برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید

کاتالوگ استند نمایشگاهی

احتمالاً شما بارها کاتالوگ استند را در مکان‌های متفاوتی دیده‌اید. غالباً از این وسیله کاربردی در تبلیغات استفاده می‌شود. از استند کاتالوگ یا جاکاتالوگی برای نگهداری از مجلات، کاتالوگ‌ها، روزنامه و محصولاتی مانند این‌ها بهره می‌برند. کاتالوگ استند نمایشگاهی یکی از سازه‌های نمایشگاهی بسیار پرکاربرد است. همان‌طور که از نام این محصول مشخص است، انواع کاتالوگ، کتاب، بروشورهای تبلیغاتی، مجلات و…. روی این محصول قرار می‌گیرد. شما می‌توانید این استند را علاوه بر نمایشگاه در اداره، دفتر، شرکت، سازمان، مدرسه و هر مکانی که نیاز به آن باشد، استفاده نمایید. همان‌طور که ذکر شد از کاتالوگ استند معمولاً برای تبلیغات استفاده می‌شود به همین منظور کاربرد اصلی و مهم آن در نمایشگاه‌ها یا همایش‌ها خواهد بود. علت استفاده از آن هم نظم‌دهی و سازمان‌دهی به برگه‌های تبلیغاتی، بروشورها و… می‌باشد.

انواع استند کاتالوگ از لحاظ جنس

باید این موضوع را بدانید که جاکاتالوگی یا همان استند کاتالوگ از جنس‌های متفاوت و مختلفی ساخته می‌شود. ما می‌توانیم انواع این محصول را از نظر جنس به استند فلزی، پلکسی و تریبون‌دار تقسیم کنیم. با هم مروری به ویژگی‌های  انواع استند بروشور خواهیم داشت.

استند کاتالوگ فلزی

از نام این کالا مشخص است که از جنس فلز ساخته شده است. این استند بروشور تبلیغاتی، مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربه یا جابه‌جایی از خود نشان خواهد داد؛ زیرا مقاوم و مستحکم است. این محصول غالباً در ۴ و یا ۵ طبقه تولید و عرضه می‌شود. یکی از مزایای عالی استند کاتالوگ فلزی، قابلیت جمع شدن آن است. وزن این محصول نسبت به مدل پلکسی بیشتر است.

استند کاتالوگ پلکسی

این کاتالوگ استند از جنس آلومینیوم و پلکسی تولید می‌شود. آلومینیوم و پلکسی شفاف در این محصول به شکل زیگزاگی تشکیل‌دهنده پایه و طبقات آن خواهند بود. این مدل از استند جا بروشوری، قابلیت جمع شدن به صورت آکاردئونی را دارد. یکی از مزیت‌های بسیار خوب استند کاتالوگ پلکسی، قابلیت دسترسی از هر دو طرف به محصولات چیده شده روی آن است. وزن این محصول نسبت به انواع دیگر کمتر می‌باشد بنابراین حمل و نقل آن آسان خواهد بود.

استند کاتالوگ تریبون‌دار

این مدل بسیار کاربردی و کارآمد است. استند کاتالوگی که روی سطح بالایی آن تریبون وجود دارد، می‌تواند از جنس فلز و یا پلکسی ساخته شده باشد. در حقیقت تریبون در سطح بالایی استند قرار می‌گیرد و شبیه به یک میز عمل می‌کند. شما می‌توانید محصولات کاغذی مانند کاتالوگ، بروشور و… را در طبقات و وسایل ضروری هنگام سخنرانی خود را روی آن قرار دهید. کاربرد اصلی این محصول در سخنرانی‌های بسیار طولانی در همایش‌ها است. این‌گونه سخنران می‌تواند لوازمی مانند تبلت، لپ‌تاپ، لیوان آب، کاغذ و خودکار خود را روی این استند قرار دهد و در طول سخنرانی از آنها استفاده کند. این محصول هم قابلیت جمع شدن دارد.

انواع کاتالوگ استند از لحاظ نحوه استفاده

حالا که متوجه شدیم استندهای کاتالوگ از چه جنس‌هایی ساخته می‌شوند، می‌توانیم آنها را از نظر نحوه استفاده نیز به سه گروه تقسیم کنیم. جا کاتالوگی ایستاده، دیواری و رومیزی انواع مختلف این محصول هستند که از نظر نحوه استفاده با یکدیگر متفاوت خواهند بود. این یعنی شما بر حسب نیاز خود، فضایی که در اختیار دارید و نوع استفاده‌ای که از این استند خواهید داشت، یکی از این محصولات را انتخاب خواهید کرد.

استند کاتالوگ ایستاده

این محصول در مدل ایستاده از هر دو جنس پلکسی و فلزی تولید خواهد شد. همان‌طور که از نام این کالا مشخص است، به صورت ایستاده روی زمین قرار خواهد گرفت. این محصول قابل حمل و نقل است و می‌توانید از آن در مکان‌های مختلف استفاده کنید. می‌توانید در ورودی محل همایش یا در قسمت ورودی نمایشگاه این استند ایستاده را قرار دهید و آن را پر از بروشور و کاتالوگ‌های مورد نظر خود کنید تا بازدید کنندگان و میهمانان هنگام ورود به غرفه شما بروشوری را بردارند و با کسب و کار شما بیشتر آشنا شوند.

استند کاتالوگ دیواری

این محصول نسبت به مدل قبلی یعنی جاکاتالوگی ایستاده جای کمتری اشغال خواهد کرد زیرا امکان نصب آن روی دیوار وجود خواهد داشت. فرض کنید که غرفه نمایشگاه شما شلوغ و کمی کوچک است؛ یعنی فضای زیادی برای استفاده از جاکاتالوگی ایستاده ندارید. در این صورت می‌توانید از استند کاتالوگ دیواری استفاده نمایید. این استند بروشور جاکاتالوگی، می‌تواند تک خانه و یا چند خانه باشد. جنس این کالا معمولاً از پلکسی شفاف است.

استند کاتالوگ رومیزی

مشخص است که نوع رومیزی این استند، روی میز قرار خواهد گرفت. معمولاً از این محصول برای دفترچه‌ها و کاتالوگ‌های کوچکتر و یا حتی کارت‌های ویزیت استفاده خواهد شد. این محصول علاوه بر نمایشگاه در شرکت‌ها، کلینیک‌ها و دانشگاه‌ها نیز کاربرد دارد و از آن استفاده می‌شود.

کاربرد استند کاتالوگ

استند کاتالوگ یا جاکاتالوگی یا استند بروشور تبلیغاتی، به منظور سازمان‌دهی و نظم دادن به کاغذها، بروشورها، کاتالوگ‌ها و… در مراکز اداری، سازمان‌ها، نمایشگاه‌ها، همایش‌ها، فروشگاه‌های بزرگ، بانک‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها، داروخانه‌ها، کلینیک‌ها استفاده خواهد شد. محصولات کاغذی که روی این استندها قرار می‌گیرند، معمولاً تبلیغاتی یا آموزشی خواهند بود. اما گاهی کسب و کارهایی مانند روزنامه‌فروشی‌ها و کتاب‌فروشی‌ها نیز از آن استفاده می‌کنند یعنی کتاب، مجله یا روزنامه‌های خود را در داخل آن قرار خواهند داد تا مشتریان بتوانند آنها را در جای مناسبی مشاهده نمایند.

مزایای استفاده از استند کاتالوگ

خرید استند بروشور دارای مزایایی از قبیل نظم دادن و سازمان‌دهی کردن محصولات کاغذی مانند مجله، کاتالوگ، بروشور و… است. این محصول حجم کمی دارد و جای کمی از فضای شما را اشغال می‌کند. علاوه بر این می‌توانیم به قابل حمل و نقل بودن و قابلیت جمع شدن آن نیز اشاره کنیم. کافی است کمی سلیقه به خرج دهید تا بتوانید با هارمونی رنگ‌های محصولات کاغذی خود و قرار دادن آنها در استند کاتالوگ آن را به یک محصول تبلیغاتی بسیار موثر تبدیل نمایید.

نیکان رسانه از فروشگاه‌های بسیار معتبری است که انواع سازه‌های نمایشگاهی از جمله کاتالوگ استند نمایشگاهی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید محصولات مورد نظر خود را با کیفیت بالا و مرغوب با قیمتی مقرون به صرفه از این مجموعه خریداری نمایید. به وب‌سایت نیکان رسانه مراجعه کنید و از تمامی محصولات دیدن فرمایید. فراموش نکنید که قبل از نهایی کردن خرید خود، امکان مشاوره با کارشناسان این مجموعه را خواهید داشت.