تابلوهای دکوراتیو

تابلو دکوراتیو چیست؟ بدون شک یکی از عناصر تاثیر گذار در دکوراسیون داخلی منزل و شرکت ها تابلو می باشد. تابلو های دکوراتیو دارای انواع مختلفی می باشد.

چاپ تابلوهای دکوراتیو یکی از خدمات اصلی آژانس تبلیغاتی نیکان رسانه می باشد. چاپ این تابلوها با دستگاه های مدرن دیجیتال انجام می شود که در ادامه به معرفی کلی آن می پردازیم.

 

برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید

انواع تابلوهای دکوراتیو

انواع تابلوهای دکوراتیو موجود در مجموعه نیکان رسانه عبارت اند از:

تابلو شاسی معلق

تابلو تخته شاسی 30 میلی متر
تابلو تخته شاسی 16 میلی متر
تابلو تخته شاسی 8 میلی متر

چاپ بوم کنواس

فوم برد 10 میل چسب دار
فوم برد 5 میل چسب دار

چاپ تابلو فرش

شما می توانید عکس دلخواه خود را برای ما ارسال کرده ما آنرا روی تابلو فرش چاپ کرده و برای شما به تمام نقاط ایران ارسال خواهیم کرد.

چاپ عکس روی تابلو

در زمان قدیم برای طرح تابلوهای دیواری مجبور بودیم از طرح های خارجی و چهارچوب های چوبی یا فلزی استفاده کنیم. اما با پیشرفت تکنولوژی حالا می توانیم طرح دلخواه خود را در ابعاد مختلف روی تابلوها چاپ کنیم.

چاپ عکس روی تابلو نیز یکی از خدمات جدید ما می باشد که شما مشتریان می توانید انواع آن را از طریق وب سایت مشاهده و سفارش دهید. استفاده از عکس های خاطره انگیز یا طرح های مدرن طراحی شده برای محیط کار به صورت اختصاصی می تواند دکوراسیون داخلی شما را کامل تر کند.

همچنین می توانید عکس های شخصی که در مسافرت ها، مراسم ها و روزهای خاص زندگی خود گرفته اید را سفارش دهید و آن ها را روی تابلو با سایز دلخواه خود چاپ کنید.

چاپ عکس روی تابلو هیچگونه محدودیتی ندارد و شما می توانید هر عکسی را سفارش دهید، کیفیت فوق العاده بالای دستگاه های چاپ ما، پویایی و حس زنده بودن در تابلوها را برای شما به ارمغان می آورد.

فقط توجه داشته باشید که تصویر ارسالی باید کیفیت خوبی داشته باشد.

سفارش تابلو دکوراتیو

اگر به دنبال سفارشچاپ تابلوهای دکوراتیو هستید، می توانید از بخش گالری تصاویر نمونه کارهای ما را مشاهده کنید و با تماس با کارشناسان ما سفارش خود را ثبت کنید. چنانچه طرح یا عکس خاصی را در نظر دارید باید فایل چاپی در فرمت jpg یا PSD را به همکاران ما در تلگرام یا واتساپ موجود در صفحه تماس با ما ارسال کنید.

کیفیت و وضوح تصاویر چاپ شده بالاست و از دوام و ماندگاری زیادی نیز برخوردار است. سفارش تابلو دکوراتیو یک روش عالی برای تکمیل کردن دکوراسیون داخلی خانه و محیط کار می باشد.

چاپ تابلو دکوراتیو در نیکان رسانه

چاپ تابلو دکوراتیو در نیکان رسانه با بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن. شما مشتریان عزیز می توانید با ارسال تصاویر مورد نظر خود یا استفاده از طرح های آماده ما سفارش خود را ثبت کنید.

مدت زمان تویل سفارشات وابسته به سایز و نوع آن متفاوت می باشد.

قیمت چاپ تابلو دکوراتیو

قیمت چاپ تابلوهای دکوراتیو بسیار پایین تر از هزینه نقاشی تابلو می باشد و شما به راحتی می توانید هر طرحی را که می خواهید انتخاب کنید!

ما در نیکان رسانه چاپ تابلوهای دکوراتیو را با پیشرفته ترین دستگاه های موجود چاپ می کنیم و تا حد بسیار زیادی پویایی و شفافیت رنگ زنده را برای شما فراهم می کنیم.

برای ثبت سفارش آنلاین تابلوهای دکوراتیو می توانید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.