انواع استند تبلیغاتی نمایشگاهی

در این بخش می توانید انواع استند تبلیغاتی نمایشگاهی نیکان رسانه را مشاهده کنید.

برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید

استند تبلیغاتی نمایشگاهی

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های بازاریابی برای فروش یک محصول، معرفی یک برند یا خدمات و نمایش دادن آن به صورت تبلیغات است. حتماً شما هم می‌دانید که تبلیغات روش‌های مختلف و متنوعی دارد. اما در بین این روش‌ها، شرکت در نمایشگاه به منظور نمایش و معرفی محصول، برند و… یکی از بهترین راه‌های تبلیغ محسوب می‌شود. سازه‌های نمایشگاهی به همین منظور تولید و عرضه می‌شوند. استندهای تبلیغاتی نمایشگاهی یکی از رایج‌ترین و متداول‌ترین سازه‌های نمایشگاهی محسوب می‌شوند که می‌توانند برند، لوگو، تصاویر، توضیحات مربوط به محصول یا فروشگاه را به مشتری نشان دهند.

انواع استند نمایشگاهی

ابتدا باید بدانید که انواع این کالا ساده‌ترین سازه نمایشگاهی به شمار می‌آید و اکثر افراد با آن آشنایی دارند. این استندها برای قرار گرفتن چاپ‌های بنر، پلات و لمینت به کار می‌رود. این محصولات در انواع رومیزی، ایکس، سه پایه بوم فلزی، قاب فنری و پوستر اسنپ تولید می‌شود که هر کدام از این‌ها کاربرد خاص خودشان را دارند.

استند نمایشگاهی ایکس

استند ایکس پر مصرف‌ترین و رایج‌ترین استند است. قیمت چاپ استند تبلیغاتی از این نوع بسیار مناسب بوده و از رایج‌ترین سازه‌ها محسوب می‌شود. نصب آن بسیار سریع و آسان است و می‌توانید به سادگی آن را نصب کنید. معمولاً از پلات، لمینت و یا بنر برای این سازه استفاده می‌شود. این کالا بسیار سبک است و قابل حمل و نقل می‌باشد. استند X سایزهای مختلفی دارد که متداول‌ترین و محبوب‌ترین سایزهای آن ۹۰ × ۲۰۰ و ۶۰ × ۱۶۰ می‌باشند. استند X پایه‌ای به صورت ایستاده دارد که چاپ مورد نظر شما روی آن نگهداری می‌شود.

کاربرد استند ایکس

احتمالاً شما بارها این محصول را در فروشگاه‌ها، مراکز خرید، نمایشگاه‌ها، سمینارها و… دیده‌اید. استند ایکس یکی از قدیمی‌ترین استندهای ایستاده نمایشگاهی است. استفاده از این محصول در غرفه‌های نمایشگاه بسیار متداول است. همان‌طور که ذکر شد شما ممکن است که استند ایکس را در مکان‌های مختلفی به منظور تبلیغات و یا معرفی محصول فروشگاه و یا شرکت مشاهده کنید. علاوه بر اینها این کالا گاهی به عنوان بنر تسلیت یا تبریک یا به عنوان دکور نیز در  مجالس مختلف به کار می‌رود. استند  Xدر محیط‌های اداری نیز برای گذاشتن تصویر تبلیغ یا نوشته نصب می‌شود. ممکن است برای شما سوال پیش آمده باشد چه نکاتی باید روی چاپ دقت شود تا مشتری جذب شود و به غرفه نمایشگاه بیاید. نیکان رسانه در ادامه این نکات را برای شما بیان خواهد کرد.

چاپ استند تبلیغاتی

همواره باید نکاتی را در مورد چاپ تمامی سازه‌ها در نظر بگیریم. از بحث جنس چاپ که بگذریم باید به این مورد توجه نماییم که مشتری را به سمت خود جذب کند. در ابتدا باید دقت کنید که کیفیت چاپ عالی باشد. زیرا کیفیت بدِ چاپ هیچ مخاطبی را به سمت غرفه یا فروشگاه شما جذب نخواهد کرد. سپس باید به رنگ‌آمیزی آن دقت نمایید. سعی کنید طرح و رنگی که برای چاپ استند نمایشگاهی انتخاب می‌کنید با سازه‌های دیگر غرفه یکسان باشد و یا هماهنگی داشته باشد. حتماً از لوگوی خود در آن استفاده کنید. تصاویر مرتبط با کسب و کار و یا شعار کوتاه تبلیغی شما نیز می‌تواند در جذب مخاطب موثر باشد.

جنس استند ایکس

جنس این سازه از آلومینیوم است و چاپ مورد نظر شما به صورت عمودی روی این کالا نصب می‌شود. لوله‌های آلومینیومی که این استند را تشکیل داده‌اند به وسیله یک مفصل پلاستیکی در مرکز به یکدیگر وصل خواهند شد. نام این محصول X است زیرا چهار لوله به صورت ضربدری به مفصل وصل خواهند شد. یک لوله آلومینیومی دیگر نیز به عنوان پایه این استند نصب می‌شود. بنابراین آلومینیوم درجه یک و مفصلی از جنس پلاستیک ABS این سازه را تشکیل می‌دهند.

استند رومیزی

از نام این استند نمایشگاهی مشخص است که روی میز قرار خواهد گرفت. معمولاً این کالا بسیار سبک و کم حجم است و از آن برای معرفی یک برند یا محصول استفاده می‌شود.  معمولاً این کالا از جنس پلاستیک و یا فلز است اما نوع چوبی آن نیز تولید می‌شود. استند رومیزی که در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود، هم‌سطح با دید مشتری قرار می‌گیرد و همین موضوع تأثیر بسزایی روی مخاطب خواهد داشت؛ این‌گونه استند رومیزی هم در معرفی و هم در فروش بسیار کارامد خواهد بود. استفاده از این کالا آسان است و قابل حمل و نقل نیز می‌باشد. استند رومیزی زیبا است و فضای بسیار کمی اشغال می‌کند و قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. سایزهایی که برای این محصول در نظر گرفته می‌شود، متفاوت است. A3 و A4 سایزهایی هستند که متداول‌تر می‌باشند.

سه پایه بوم فلزی

این محصول پرتابل است و نصب آن نیز بسیار آسان می‌باشد. معمولاً پایه‌های این کالا قابل تنظیم است؛ یعنی ارتفاع سه پایه کم و زیاد خواهد شد. از این سه پایه برای نگه داشتن تابلوها تبلیغاتی، تصاویر و پوسترهای تبلیغی، تخته شاسی و… استفاده می‌شود. غالباً در قسمت انتهایی این پایه‌ها از لاتکس استفاده می‌شود تا کالا روی زمین سر نخورد و ثابت بماند. اما این سازه نمایشگاهی کاربردهای دیگری نیز دارد؛ به عنوان مثال می‌توان منوی رستوران یا کافه را روی آن قرار داد. می‌توان از آن در دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌ها و یا مراکز درمانی نیز استفاده کرد. بنابراین سه پایه می‌تواند وسیله‌ای مناسب برای مکان‌های پر تردد باشد.

استند قاب فنری

این محصول یک قاب است که شما می‌توانید به وسیله آن تصاویر و پوسترهای مورد نظر خود را روی دیوار نصب نمایید. استند قاب فنری در ابعاد مختلفی تولید می‌شود. این محصول دارای لوله‌های آلومینیومی، فنر و گوشه‌های پلاستیکی است. وزن این استند بسیار سبک می‌باشد؛ نصب قاب فنری آسان است و قابل حمل و نقل نیز می‌باشد. درست است که این کالا در ابعاد مختلفی تولید و عرضه می‌شود اما بهتر است که حداکثر 300 سانتی‌متر باشد. از قاب فنری در فضاهای بیرونی و درونی، گالری‌ها، فضاهای عمومی، نمایشگاه‌ها و… استفاده می‌شود. این کالا برای نصب پوستر بسیار کاربردی است و قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. اگر به تبلیغات دیواری نیاز دارید، این استند را انتخاب نمایید.

پوستر اسنپ نمایشگاهی

پوستر اسنپ یکی از جدیدترین و شیک‌ترین سازه‌های نمایشگاهی محسوب می‌شود که مانند سایر استندهای تبلیغاتی از جنس آلومینیوم ساخته می‌شود. این محصول بسیار سبک و در عین حال مستحکم است. این کالا طراحی زیبایی دارد و می‌توان از آن برای طراحی دکوراسیون داخلی نمایشگاه‌ها، مراکز خرید، هتل‌ها، رستوران‌ها، مراکز درمانی، سالن‌های تئاتر، فروشگاه‌ها، شرکت‌ها و… استفاده کرد. البته پر واضح است که اسنپ نمایشگاهی برای پوستر اسنپ تبلیغات محیطی بسیار مناسب خواهد بود.

نصب این کالا بسیار سریع و راحت است و روی دیوار و پارتیشن نصب می‌شود. جالب است بدانید که این محصول قابلیت آویزان شدن از سقف را نیز دارد. چاپ روی آن می‌تواند یک طرفه یا دو طرفه باشد. چاپ باید با کیفیت، با رنگ‌بندی زیبا و جذاب باشد تا مخاطب با آن ارتباط برقرار کند و جذب آن شود. به همین دلیل است که همواره توصیه می‌شود چاپ و طراحی آن را به طراحان حرفه‌ای بسپارید.

جهت سفارش ساخت استند نمایشگاهی می‌توانید به وب‌سایت نیکان رسانه مراجعه کرده و یا با کارشناسان مجرب این مجموعه تماس بگیرید و با آنها مشاوره داشته باشید. کانون تبلیغاتی نیکان رسانه علاوه بر انواع مختلف سازه‌های نمایشگاهی نظیر پاپ آپ استند، خدمات بسیار با کیفیت و جذابی را با بهترین قیمت در زمینه چاپ، تبلیغات حرفه‌ای و… به شما ارائه خواهد داد.