انواع رول آپ استند نمایشگاهی

در این بخش می توانید انواع رول آپ استند نمایشگاهی نیکان رسانه را مشاهده کنید.

برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید

رول آپ استند نمایشگاهی

تبلیغات یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش فروش یک محصول و شناخته شدن یک برند، فروشگاه، شرکت و… است. به همین منظور است که بسیاری از برندها و شرکت‌ها در نمایشگاه‌ها شرکت خواهند کرد و غرفه‌ای را مطابق با محصولات خود در زیباترین شکل ممکن راه‌اندازی می‌کنند. اگر حتی شناخت کمی از سازه‌های نمایشگاهی داشته باشید، احتمالاً نام رول آپ استند نمایشگاهی را شنیده‌اید. رول آپ یکی از مهمترین سازه‌های نمایشگاهی محسوب می‌شود.

در همین ابتدا باید بگوییم که تصویر چاپی روی این محصول قابل لوله شدن و رول شدن است. در واقع فنری در این استند تعبیه شده است که بدون اینکه به چاپ آسیب بزند، آن را جمع می‌کند. این محصول دارای ویژگی‌های بسیار خوبی مانند حمل و نقل آسان است. از این محصول برای تبلیغات در نمایشگاه‌ها استفاده می‌شود. چاپ روی آن می‌تواند متن، تصویر و… باشد. از رول آپ می‌توان در نمایشگاه‌ها، سالن‌های همایش و کنفرانس، ورودی رستوران و هر مکانی که نیاز به تبلیغات یا اطلاع‌رسانی عمومی داشته باشد، استفاده کرد.

انواع رول آپ

استند رول آپ در انواع یک طرفه، دو طرفه و گردان به صورت پایه آلومینیوم، پایه پهن و پایه پهن دو طرفه تولید می‌شود. از نام رول آپ یک طرفه مشخص است که چاپ فقط روی یک طرف انجام می‌شود و سپس روی سازه نصب خواهد شد. اما رول آپ دو طرفه دارای دو چاپ روی دو متریال است که در دو سمت سازه نصب می‌شود. رول آپ گردان، استندی دو طرفه است که به وسیله موتور کوچکی به چرخش در می‌آید. چرخش این استند باعث می‌شود که شما یک متن طولانی یا تعدادی عکس را در یک پوستر برای مشتریان به نمایش در بیاورید. همین چرخش به نوعی باعث جذب بیشتر مشتری خواهد شد. این محصول در نوع گردان می‌تواند با هالوژن نیز باشد. متداول‌ترین نوع این محصول در کشور ما، همان نوع اول یعنی یک طرفه است.

ویژگی‌های رول آپ

مهمترین ویژگی در چاپ استند رول آپ، سبک بودن و پرتابل بودن آن است. شما می‌توانید از این محصول در فضاهای مورد نیازتان استفاده کنید و پس از استفاده آن را به سرعت جمع کنید زیرا چاپی که تهیه کرده‌اید، در داخل محفظه‌ای از استند رول می‌شود. جنس رول آپ نمایشگاهی معمولاً از آلومینیوم است و دلیل سبک بودن آن نیز همین موضوع می‌باشد. از ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به این موضوع اشاره کرد که این استند می‌تواند در عرض‌های بالایی نیز ساخته شود. چاپ روی آن قابل تعویض است و شما می‌توانید بارها از این محصول با چاپ‌های مختلف برای تبلیغ‌های متفاوت استفاده کنید. بدنه محصول ضد خش است. جنس آن که معمولاً از آلومینیوم می‌باشد، در برابر تغییرات دمایی مقاوم خواهد بود.

مزایای استفاده از رول آپ

از مزایای استفاده از این محصول می‌توان به قیمت مناسب و به صرفه بودن آن از نظر اقتصادی اشاره کرد. رول آپ در عین مقاومت بالایی که در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و فشار و ضربه از خود نشان می‌دهد، وزن بسیار کمی نیز دارد. بنابراین حمل و نقل این محصول حتی با صفحه گرافیکی بزرگ بسیار راحت خواهد بود. ظاهر آن زیبا و شیک است و جای بسیار کمی از غرفه نمایشگاهی یا سالن کنفرانس شما اشغال می‌کند.

اهمیت چاپ رول آپ

قبل از هر چیز باید به این دقت کنید که نوع رول آپی که قرار است از آن استفاده نمایید، چیست؟ از نوع یک طرفه استفاده خواهید کرد یا می‌خواهید دو طرفه و چرخان باشد؟ پس از اینکه تصمیم خود را گرفتید و نوع این محصول را انتخاب کردید، می‌توانید برای چاپ اقدام کنید. یکی از نکات مهم در چاپ این است که هر چقدر کیفیت چاپ رول آپ نمایشگاهی بهتر باشد، تأثیرگذاری بیشتری خواهد داشت و این‌گونه مشتریان بیشتری به سمت غرفه شما جذب خواهند شد.

در واقع چاپ بد و نامطلوب اثر بسیار بدی روی مخاطب خواهد گذاشت زیرا این کیفیت طرح‌ها و رنگ‌های اصلی هستند که میزان تأثیرگذاری را چند برابر می‌کنند؛ حالا تصور کنید که طرح و رنگ‌های چاپ باکیفیت و مطلوب نباشند. در این حالت قطعاً مشتریان زیادی را به سمت غرفه خود جذب نخواهید کرد. چاپ کوتد و لمینت، چاپی است که معمولاً برای این محصول استفاده می‌شود. لمینت می‌تواند مات یا برق باشد. اگر به دنیاب چاپ ارزان‌قیمت‌تر اما با کیفیت هستید، سافت مدیا نیز مناسب خواهد بود.

اهمیت طرح و رنگ در خرید استند رول آپ

اولین چیزی که مخاطبان شما را حتی از مسافت دورتر جذب می‌کند، طرح و رنگ زیبا و جذاب است. بنابراین حتماً انتخاب طرح مناسب چاپ رول آپ مهم است. ممکن است برایتان سوال پیش آمده باشد که از چه طرح و متنی روی این محصول استفاده می‌شود. حتماً باید لوگو و نام شرکت یا فروشگاه روی چاپ درج شود. بهتر است از تصاویری که گویای کسب و کار شما است بهره ببرید و در رنگ‌آمیزی آنها دقت کنید. فراموش نکنید که طرح‌های چشم‌نواز و رنگ‌های زیبا، مشتری بیشتری را جذب خواهد کرد. اگر شرکت شما شعاری دارد می‌توانید از آن نیز در چاپ استفاده کنید. فراموش نکنید که بهتر است طرح و رنگ چاپ این محصول با محصولات دیگر مانند پاپ آپ استند نمایشگاهی، میز کانتر و… هم‌خوانی و هماهنگی داشته باشد.

خرید رول آپ استند نمایشگاهی

قبل از خرید آنلاین استند رول آپ نمایشگاهی از نیکان رسانه باید به این موضوع دقت کنید که قصد تهیه این محصول با چه ابعادی را دارید. رول آپ استند با توجه به نوعی که دارد، در ابعاد مختلفی تولید می‌شود. محبوب‌ترین ابعاد آن ۲۰۰ در ۸۵ سانتی‌متر، ۲۰۰ در ۱۲۰ سانتی‌متر، ۲۰۰ در ۱۵۰ سانتی‌متر و… است. پس از تصمیم‌گیری در مورد ابعاد، باید در مورد نوع و جنس این محصول نیز مطمئن شوید و سپس آن را سفارش دهید.

قیمت رول آپ استند

قیمت این محصول بستگی به عواملی مانند ابعاد، جنس و نوع آن خواهد داشت. برای استعلام قیمت استند رول آپ نمایشگاهی با کارشناسان نیکان رسانه تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه پاسخ‌گوی تمامی سوالات شما در مورد انواع سازه‌های نمایشگاهی خواهند بود و می‌توانید با آنها مشاوره رایگان قبل از خرید داشته باشید. به وب‌سایت این فروشگاه مراجعه نمایید و از تمامی محصولات این مجموعه دیدن کنید و محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. با خرید از این مجموعه از مزایای بی‌نظیر نیکان رسانه بهره‌مند شوید.