اهمیت سازه های نمایشگاهی + توضیحات
اهمیت سازه های نمایشگاهی چیست ؟در طول سال ها تمامی نمایشگاه ها و مراکز تخصصی و حرفه ای در زمینه های مختلف، برای تبلیغ خود از سازه های نمایشگاهی استفاده می کنند.
سازه نمایشگاهی ابزار معرفی، جلب توجه ، تبلیغ و نمایش کلیه محصولات و فناوری ها و خدمات عرضه شده در نمایشگاه است و ویژگی های آن مختص شرایط نمایش عمومی و موقت نمایشگاهی است.
سازه های نمایشگاهی چیست؟
اهمیت سازه های نمایشگاهی بسیار زیاد است. اما سوال این است سازه های نمایشگاهی چیست؟
به ابزار آلات هایی که برای تزیین و تبلیغ در غرفه های نمایشگاهی بکار می برند، سازه های نمایشگاهی می گویند.
همچنین از انواع سازه های نمایشگاهی برای تبلیغ محصول ها و خدمات نیز استفاده میشود.
انواع سازه های نمایشگاهی
- رول آپ
- پاپ آپ
- استند فریم
- استند دور فریم (استند دور این دور)
- استند ایکس (استند X)
- استند کاتالوگ (جا کاتالوگی)
- اسپیس فریم
- میز کانتر (میز پیشخوان – میز نمایشگاهی)
- فوم برد شاسی
- قاب فنری
- سه پایه بوم
- تخته شاسی MDF
- پوستر اسنپ
طراحی سازه نمایشگاهی حرفه ای به چه صورت است؟
طراحی و ساخت سازه های نمایشگاهی یکی دیگر از خدمات نیکان رسانه است.
طراحی سازه نمایشگاهی خلاقانه، کیفیت بالا و استفاده از یک تیم بسیار ماهر در ساخت سازه، توجه ها را در نمایشگاه های بین المللی به خود جلب می کند و رشد قابل توجهی را ازدیده شدن برای شما به ارمغان می آورد.
شما می توانید انواع ” سازه های نمایشگاهی ” نظیر خرید پاپ اپ نمایشگاهی از این وبسایت سفارش دهید.
سازه های نمایشگاهی شامل سبک های غرفه، طراحی و چاپ ( استند، کاتالوگ، رول آپ، غرفه نمایشگاهی، میز نمایشگاه ) می باشد.
چاپ برروی متریال با کیفیت و اجرای دقیق و اصولی باعث افزایش دیده شدن کسب و کار و رشد آن میشود.
نکات مهم در طراحی غرفه نمایشگاهی
طراحی غرفه یکی از راههای تاثیرگذار در تبلیغات محصولات و خدمات شرکتهای مختلف است.
در این راستا سبک طراحی غرفه و دکوراسیون انتخابی برای آن از اهمیت ویژهای برخوردار است.
افرادی که میخواهند در کسب و کار خود توسعه قابل توجهی را داشته باشند، بهتر است فرصت شرکت و حضور در نمایشگاهها را از دست ندهند. غرفهسازی یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین روشهای تبلیغ بوده و در سالهای اخیر بسیار موردتوجه مخاطبان و کارفرمایان قرار گرفته است.
غرفه سازی دارای نکات و موارد متعددی میباشد که افراد بایستی در اجرای غرفه نمایشگاهی به این نکات دقت و توجه بیشتری داشته باشند.
غرفه سازی هنری است که به اجرای یک غرفه مدرن و لوکس منجر شده و از این طریق میتوان توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد.
نحوه بازاریابی در غرفههای نمایشگاهی به طوری است که افراد میتوانند درک بهتری از نوع خدمات و محصولات یک برند به دست آورند.
برای یادگیری انواع روش های تبلیغاتی می توانید به ویکی پدیا سر بزنید.
دیدگاهتان را بنویسید